Pages


Monday, May 09, 2011

siapakah Kenny G?

Assalamualaikum....


Disebabkan stress nak exam. Aku cuba mewujudkan suasana positif atau dalam istilah kaunseling dinamakan sebagai suasana teraputik di dalam bilik. bukan setakat dalam bilik, tapi untuk minda aku juga yang serabut tahap gaban ni.....selain membaca dan mendengar ayat-ayat suci. aku cuba juga mencari alternatif lain. Antaranya mendengar muzik. Muzik jazz kalau tak silap. tiupan saksefonnya sangat la merdu. membuai-buai perasaan ku ini. Tajuknya forever in love.


 "stage name" dia KENNY G
Disebabkan terlalu minat dengan dia. Tergerak di hati ni, nak berkenalan dengan lebih dekat dengan si Kenny G ni. Setelah itu, baru la aku tahu siapa dia. Dia merupakan seorang yahudi yang belajar muzik seawal usia 10 tahun, dan merupakan salah seorang pemenang grammy award. Tapi yang tak bestnya tentang Kenny G ni, disebabkan dia terlalu kaya, seorang yahudi pula. Tentu2 la nak bantu agama dia gak kan. Jadi, dia antara manusia terawal yang melabur dalam saham Starbucks. Ala, kedai kopi milik yahudi 2......jadi kesimpulannya di sini, aku hanya meminati muzik yang dimainkan. tak lebih daripada tu. sekian.....:)


untuk maklumat lanjut, anda bolehlah layari laman web ini.

No comments:

Post a Comment