Pages


Sunday, April 28, 2013

internship/RLM punya hal -_-

assalamualaikum..........

mak, ayah, kak lah orang yang paling banyak dengar luahan dan tangisan sebab 2 benda alah di atas tu.
kak tiap-tiap hari telefon tanya perkembangan rumah sewa dan sebagainya. Ayah pulak tak subuh lagi dah call, tanya nak duit dak?? aku dengan malunya mengaku nak!!!! tak sampai tengah hari duit tu dah siap ada dalam akaun aku. Mak??? hmmm sekali cakap dengan mahu setengah jam, ke sejam....macam-macam aku celotehkan kepada mak. yang paling banyak " mak ...orang susah hati la..." dan dengan tenangnya mak redakan aku dengan kata-kata semangat dan "tak payah risau la, kalau dok pkiaq sangat satg sakit pulak tu..." " ada la tu nanti pertolongan daripada Allah..." macam-macam la kata semangat daripada mak....

ya memang betoi cakap mak....
bla bla bla bla bla..........................

p/s : erm sebanaqnya aku nak tulis lagi tapi mengantuk pulak. ok sambung esok k.....:)

No comments:

Post a Comment