Pages


Tuesday, June 05, 2012

Alhamdulillah, Allahhuakbar.

 Exam dah nak dekat. Bukan dekat tp esok! Bwekkk sebenarnya otak sy dh tepu nk membaca, mengingat dan bla bla bla blaaaaaaa..........

Grrrrrrrrrrrr Seyes! Makin lama, makin saya rasa perangai saya terhadap ilmu semakin menurun dan semakin teruk......ya Allah jauhkanlah aku daripada sikap tersebut~ sungguh aku tak mahu. Hidup tanpa ilmu yg baik pada aku miskin semuanya, miskin dunia dan miskin akhirat. Ayah cakap, "amallah apa ilmu yg Hakimah dapat, jangan ada ilmu tapi tak mahu amal...." < ermmm sayang ayah, ermmm sayang mak jgk...erm sayang kak jgk....ermmm sayang adik bucuk saya yang 2 orang tu jugak, ermmm sayang kucing-kucing kat umah jgk (masalah rindu) @@y

Baik ayah! Saya akan amal ilmu kaunseling ni. Tp ayah susahnya nak amal ilmu yang satu ni. Tak tahu kenapa. Susah benor. Mungkin bukan jiwa saya kot. Saya tak minat nak dengar masalah orang, sedang masalah saya juga berlambak! (tapi dengan ilmu kaunseling ni la, aku mula mengenal manusia(insan) dengan mendalam, aku mula tahu macam mana nak “edep” dengan persekitaran, macam mana nak seleaikan masalah, fahami diri sendiri which means bad and gud things in myself, dan macam-macam la.....)

Ok, nak study sikit lagi lepas tu nak iron baju untuk esok...doakan yg terbaik untuk saya, kerna anda juga turut serta dalam doa saya.......:)

Assalamualaikum~

No comments:

Post a Comment